czwartek, 3 marca 2011

E ME ASSITA !

Shuee ! idag e jag me Assita !! feet nacee ! >.< vi har gjort bilder
som kanse  kommer in på fb ! <3
hoppas ni kommer tycka om det (: aja vi har varit i tumba  olivia
själva jag¨köppte inte så mycke:

örhängen
te olivia boddy fast var för liten
glassögon som man dricker me
och en glass som dt står världens bästa mamma

ja det var allt jag köppte (: men jag golade på en läskig film me Assita,
länggtarefter Nicole ! moste träffa hon ! skriver
klara blir avensjuk för jag skriver att jag älskar Nicole ! men jag
har många vänner som jag gillar ! dt kan nte bara vara hon som e viktigast !!
men dt var roligt hon baah: julia jag vill att du ska vara bara bästis med mejj
ja baah: Nej nej jg har fler som jag kommer vara med o allt
( HAHAHAHAH) Assita o ja vi gunde inte sluta  skratta hon
skrev mer så ja baah: okej klara ?????
aja jaah längtar efter många har allafal träffat en viktig person Assita !! <3
puss puss !<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz